کوکتل

30 سال دارم، عاشق دانستنم و هزار بار افسوس که دانسته هایم کیف دستی ام را هم پر نمی کند.

کوکتل

30 سال دارم، عاشق دانستنم و هزار بار افسوس که دانسته هایم کیف دستی ام را هم پر نمی کند.

توپولوژی مدیر و کارمندان نحیف

این روزها هر چه بیشتر به ساختار و ترکیب جامعه دقت می کنم بیشتر به این نکته می رسم که طبقات اجتماعی امان کمتر می شوند و فاصله اشان نسبت به هم بیشتر و متأسفانه تمام مسئولیت های اجرایی و و قدرت تصمیم گیری در کشور بر عهده طبقه بالایی هاست که آنقدر در بین ابرها غرق شده اند و تصویر زیبا از زمین می بینند که هیچ تصوری از زندگی در این پایین ها ندارند. اگر این قصه را به همین سازمان های کوچک خودمان تعمیم بدهیم، باید بگویم شما آقای مدیر آخر چه درکی داری از حقوقی که جواب دو روز اول ماه را می دهد، قرض هایی که هر روز صفرهایشان بیشتر می شود، عرق شرمی که از گفتن "ندارم" بر پیشانی می نشیند، دلی که عادت دارد ببیند و نخواهد، پلک هایی که همیشه به زور باز می مانند و ...

آخر چه می دانی از شرح شغل و مسئولیت سازمانی که لم می دهی روی صندلی ات و منت می گذاری و تهدید می کنی و اشتباهاتت را به گردن زیر دستان می اندازی که اگر به اهداف سازمانی نرسیدیم و سودآوری نداشتیم تقصیر از توست نه منی که یک ماه دریافتی ام (نه حقوقت که اصلاً حقت نیست) به اندازه تمام حقوق یک سال توست و اخطار می دهی به تلاش و جان کندن بیشتر و "و الا شاید ...." می گویی!

نظرات 5 + ارسال نظر
samira چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

azizam vaghean aali bud in matlabet shayad harfe dele tamame maha ke tu in faseleye tabaghatio tabeezat mundim va harchi dasto pa mizanim bishtar foru mirim.

سایبون شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

طبقات اجتماعی امان کمتر می شوند و فاصله اشان نسبت به هم بیشتر؟؟
نفهمیدم منظورت چیه!!!!!!!111
یعنی هر رو داریم به هم شبیه تر میشیم در صورتی که به لحاظ وضع اقتصادی متفاوت؟یعنی دیگه این اقتصاد نیست که ادمهارو می سازه؟

منظورم این بود که عملا با کاهش درآمداقشار متوسط و پایین جامعه، اقشاری که در دهک های وسطی درآمدی قرار داشتند به سمت پایین می روند که طبقات خود به خود کاهش می یابد و طبیعتن فاصله آن طبقه بالایی ها که در این بین بیشتر از آب گل آلود اقتصادی منتفع می شوند با بقیه بیشتر می شود.
به نظر من منافع اقتصادی که در تمام طول تاریخ ارزش ساز بوده ولی در مورد انسان سازی شاهد استثنائاتی هم بودیم!!

رنگ خدا سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ

تعمیم این نابسامانی مدیریتی به چگونگی شاکله طبقات در ایران به نظر کار سنجیده ای نیست.چرا که به نظر می آید شما طبقه مدیران را در رده ای بالاتر از کارمندان قرار داده اید که واقعیت تاریخی آنها و کنونی جامعه موید حرفهای شما نیست.فراموش نکنیم یکی از معضلات کنونی جامعه ما همین به هم خوردنهای طبقات در بعد از انقلاب بوده.

صفر چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ

فایده ای نداره که آدم محترم باشه. احترام یک چیز بی معنیه که فقط آدمو ضعیف و بی دفاع میکنه

صفر چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ

حکومت نتیجه رفتار مردم نیست بلکه جزئی از رفتار مردم است. هرج ‌و مرج یعنی استبداد و خودسری تقسیم شده در میان همه مردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد