کوکتل

30 سال دارم، عاشق دانستنم و هزار بار افسوس که دانسته هایم کیف دستی ام را هم پر نمی کند.

کوکتل

30 سال دارم، عاشق دانستنم و هزار بار افسوس که دانسته هایم کیف دستی ام را هم پر نمی کند.

این شنبه !

خودم می دانم این روزها بی نمک شده 

نمک که داشته باشدشناور می مانیم 

فرو نمی رویم !

امروز شنبه است، مثل همه شنبه ها که دست و پای آدم ها بسته است.

مثل همه برنامه های کذایی که باید از شنبه شروع شوند این شنبه هم بلاخره دیر یا زود می رسید. اصلن این شنبه نه یک ... شنبه دیگر !

هر چه سعی می کنم عاشق لحظه هایم باشم، عاشق تمام ساعت ها و روزها باز هم شنبه ها مهوع اند. 


نظرات 2 + ارسال نظر
behzad شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:23 ب.ظ

مهم اینه که شروع کنی
شنبه و 4 شنبه فقط علتش تنبلیه
مثه همه ماها که تعلل میکنیم

بله، مهم شروع کردنه !

یه خودم مثل خودت شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:38 ب.ظ

از همهمه داغ زمین بیزارم

دیگه چاره ای نیست جز جزغاله شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد