کوکتل

30 سال دارم، عاشق دانستنم و هزار بار افسوس که دانسته هایم کیف دستی ام را هم پر نمی کند.

کوکتل

30 سال دارم، عاشق دانستنم و هزار بار افسوس که دانسته هایم کیف دستی ام را هم پر نمی کند.

عشقولانه

گاهی طعم بزرگترین لذت زندگی را وقتی می چشی که برای او اس ام اس می فرستی : 

دو سیب و یگ گلابی 

دوست دارم حسابی  

 .

 .

و  

جواب می دهد :  

سه سیب و شش بستنی  

دوست دارم خواستنی  

اینگونه برنامه می ریزیم!

امروز یک برنامه محاسبه اقساط تسهیلات با تمام جزئیات سود و اصل و فرع و مالیات در اکسل نوشتم و یک عدد وارد کردم و با یک اینتر همه اطلاعاتی که نیاز داشتم را گرفتم. احساسم مثل وقتی بود که یک بازی کودکانه را می بردم، کلی انرژی گرفتم و بعد شروع کردم به وارد کردن اطلاعات قرارداد های دیگر و هر بار بیشتر از سرعت عمل و دقت و راحتی برنامه ام کیفور می شدم.

دلم می خواهد یک نسخه از این برنامه ها هم برای زندگی ام بنویسم و بعد تا ابد اینتر بزنم و نتیجه درست و سریع بگیرم.

چند روزی است که روی همین برنامه کار می کنم. دعا کنید آنقدر شناخت از خودم داشته باشم که بتوانم تمام عشق، خلاقیت و دانسته هایم را روی هم بریزم و از این حس بد این روزهایم برای همیشه راحت شوم.